Femte scenen!

Shit va stressad man "börjar" bli (kan inte riktigt säga börja eftersom de har vart ganska så stressigt ett tag men nu börjar de verkligen kännas). 
Jag började lite på de i helgen men fick inte så mkt gjort eftersom jag jobbade, men jag har kommit en rätt så bra bit in på femte (näst sista scenen alltså). Jag satt precis och la till lite som jag kom på alldeles nyss som jag tyckte skulle passa och så känner jag att jag får arbeta hela tiden! >.< De är svårt att komma på längre bitar i förväg eftersom det är så svårt att få till de sen när man väl sätter sig ner och ritar ner de.
Men för att inte klaga allt för mkt så kan jag säga att jag själv tkr att den här scenen börjar jätte bra! Jag tkr jag får till lite av de dramat som jag ville ha och snart kommer jag också att lägga till lite action :P

Imorgon tänkte jag sätta ännu ett personlig mål! Då SKA jag vara klar med femte scenen och ska åt minstånde ha påbörjat sista scenen (den ska inte vara så lång så de kan finnas en chans att jag blir klar med den också).
Så om jag klarar de så kan jag göra lite rent på skisserna :)

Önska mig lycka till och god natt!


Kommentarer
Postat av: madelene

Skönt att du kommit förbi ännu en fas!

2010-04-28 @ 10:43:43
Postat av: Jessica

Det är en jätte skön känsla att komma över vissa faser.

2010-04-28 @ 17:25:05
URL: http://bluedawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0