Hänger från en skör tråd

Jag vet inte vad jag ska börja med riktigt. Mitt hopp för projektarbetet har sjunkit med racerfart. Min tro att de ska bli klart är små och tron att jag ska hinna klart i tid är minimala.
Och det som jag är mest irriterad på är just det att min kapacitet inte prister hos mig utan hos min dator.
Jag kan inte äns göra de minsta tillägg eller ändringar utan att den ska skrika och tjuta att den inte har tillräckligt med viruellt minne för att kunna genomföra de jag ber av den.
Jag vet inte vad jag ska göra, jag har redan öppnat upp datorn för att se ifall jag kunde utöka RAM-minnet (tror jag de hette) men de föll ganska snabbt. Sen såg jag efter ifall jag kunde förstora det jag redan hade vilket också föll i diket. Och jag kan inte precis låna den andra laptopen vi har i huset, eftersom de inte precis skulle hjälpa pga att min dator är en och en halv gånger snabbare än den (den har 0,5 minne och min har 2).

Jag vet inte vad jag ska ta mig till... ='(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0