Krongel

Tjoho jätte kul, min dator dampade sig igår då jag så engagerat satte mig och tänkte rita på filmen >.< NÄ kul va det definitift inte! Jag lyckades få lite, lite av de som jag gjorde sparat, men resten var jag tvungen att göra om (som tur var så hade jag inte hunnit sitta så länge).

Nä men det som hände var att mitt tangentbord på datorn (jag har en laptop btw) slutade fungera! den bara pep varje gång man tryckte på en tangent och vägrade göra något annat än det. Jag kände mig helt förstörd så jag till slut startade om datorn med hopp att det skulle gå över, men det gjorde det inte såklart. Och de arbetet jag hade gjort gick inte att spara innan det att jag startade om (jag hade sparat ett tag innan dess så jag fick början av arbetet sparat iaf).

Men nu funkar det, annars skulle de ha vart trygt att skriva att sånt här långt inlägg xD

... men nu fungerar inte min touchpad! Dx ... men pentavlan funkar iaf, så jag kan sitta och rita utan några större störningar :)

 <--- Jag xD

Såhär kändes de när datorn gnällde (bara så ni vet, det här är andra gången på kort tid som datorn ska @*/#&! sig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0