Se upp i backen!!

Haha såg precis på klockan för min mage kurrade, jag märkte att jag har suttit och ritat på min film i 4-4 1/2 timma i streck! Jag var helt borta och blev väckt av min mage xD
Jaja nu kanske de är bra att ta upp lite vad som har hänt med arbetet. Som jag skrev förut så har jag haft en del problem med datorn. Jag kan inte riktigt påstå att det är fixat men jag kan arbeta nu, jag fixade så att den kan tåla lite mer press nu och jag har också bytt lite taktik när jag arbetar. Nu när jag sitter och ritar sparar jag konstant! (mkt tid går till de) och jag får ta en massa omvägar för att datorn inte ska stanna.
Så nu har jag gjort "rent" cirka 1/3 - 1/2 av första scenen :P Och jag tänkte sitta så länge min kropp låter mig sitta still!!!

Men nu tänkte jag ta en kort paus och käka något, har påminnt mig genom hela det här inlägget xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0