Sista grejerna

Idag har jag suttit både hemma och i skolan och ritat på min film. Jag tänkte inte rita något mer på skissen men jag märkte att för att få den som tittar att förstå slutet lite bättre så la jag till en del saker.
Men nu är de lite bättre så nu tänker jag inte lägga någon mer tid på skissen!

Så de min handlerare föreslog mig var att plocka upp saker till utställningen så att jag har de klart eftersom jag ändå inte kmr att kunna göra klart filmen (då har jag chansen att göra en fin presentation iaf) C:

Ville bara tillägga att jag är extremt stolt över min klass teater elever som gjorde en underbar föreställning idag! <3

Nu ska jag hem! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0