The End

Idag var det inlämning för projektarbetet, filmen med andra ord. Min dag startade kaotiskt. Först försov jag mig (min väckarklocka ringde inte), sen så skulle jag trycka en symbol på en tröja som jag köpte igår, och trycket blev snett! Sen så hade jag inte med mig någon DVD skiva att bränna på, men som tur var fick jag en av min lärare, och sen så glömde jag ta med mig extra plastfickor till skisserna från filmen som jag skulle lägga i en pärm.
Vilken dag! Men jag fick ihop filmen iaf! Och något roligt jag upptäkte då jag skulle bränna från MovieMaker var att man fick göra en jätte fin meny så man skulle sätta ihop filmen.
Oj jag kanske bör nämna titeln jag kom fram till för filmen "My Star", kort, fint, enkelt, som jag ville ha de :)
Men sen efter jag hade bränt filmen så kom jag på att det kanske var bra att skriva ner hela berättelsen lite mer nogrannt, eftersom hela filmen är jue faktiskt gjord i skissformat och inga dialoger eller musik är insatta för att få fram historien eller känslorna.
Men det var inte så enkelt då jag hade ca 20 minuter för att göra det på. Så jag skrev ner en sida väldigt snabbt och printade ut den på en gång (hann inte läsa igenom den, men de kändes bra när jag skrev). xD

Håll tummarna för ett gott slut!!
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0