-- Insert Rubrik --

(Kom inte på någon rubik för idag)

Vad har hänt idag? Jo jag har suttit och arbetat lite mer på filmen. Det går segt men framåt.

(*Glad Taiyou.. han är från filmen alltså)

Något nytt? Jo jag har insätt att jag måste dela upp den här scenen jag arbetar på just nu eftersom det går så himla segt nu när jag byter mellan ps och imageready *jobbigt* >.< Så jag kmr förmodligen behöva göra fler uppdelningar på resten av scenerna också *räknar lite snabbt* blir kanske något så här; scene 1, scene 2 i två delar, scene 3, scene 4 (kort scene tror jag det blir här), och sen slutscenen nr 5.
Kanske inte låter så jätte uttänkt men jag försöker organisera det så bra som möjligt.
Puss och kram alla ^w^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0