Måndag (det säger allt)

Idag började trögt, jobbigt att vakna och jobbigare att stiga upp. Det som fick mig att le var dock att titta ut och se solen skina och termometern på framsidan att stiga från -8 till +5.
Men sen kom en huvudvärk som lyckades återkomma under hela dagen *suck*
Skolan var inte så farlig tack och lov, hade matte med underbara jocke. Klassen hade lyckats att komma före i planeringen som ledde till att vi kunde gräva oss djupt in i olika diskutioner om fel i samhället. Men jag fick lite gjort iaf ^^

När jag kom hem slog paniken om hur tajt schemat är innan projektarbetet ska vara klart så jag tog mig en snabb lunch och satt med pennan tills ideé torkan slog in. Om jag bara kunde ha en tusen assistenter som skulle hjälpa mig skulle det gå så mkt lättare... men det har jag inte TT_TT
Jag kom på för bara någon dag sen att jag inte har någon musik än heller! *huvudvärk*
Får hoppas på att dagen som kommer saktar ner lite så att jag kan få lite mer gjort.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0