Kvälls inlägg

Hej alla trogna läsare, haha yeah right att någon sätter sig på kvällen och läser det att jag har att säga xD
Men men om någon väl tar sig tid att se vad jag har för mig kan jag vara snäll och kanske berätta något med värde.
Nu förtiden är det massa saker som har med studenten att göra. Mösspåtagning, fixande med outfits, skor till studenten, bilder, festande, skivor att gå på oh so on...
Dessutom ovanpå de ska man göra klart en massa arbeten och fixa arbetsprover till skolor (en skola hehe). Igår vart det mösspåtagning och jag tror aldrig att jag har druckigt så tidigt på dagen. Vi började redan vid tre tide! Alla fina "studenter" tog sina vita mössor och sitt glada humör till edsbergsparken och dansade, umgicks och hälsade på dom som man aldrig skulle prata med i skolan normalt. Sjukt kul var det! :D Jag laddade faktiskt upp bilder på fb, brukar vanligtvis inte lägga upp bilder där men jag tänkte "y not? alla andra gör jue de så vrf inte?"

Så idag vart man ganska tom i skallen och kroppen värker av träningsvärk (hade idrott igår också, yoga och taiquando bra kombination?). Tänke att man skulle göra klart en bild också, den här teckningen började jag med typ förra veckan men kom inte på vad jag skulle göra med bakgrunden (det blev en ganska enkel bakgrund med några små detaljer, jag är nöjd :3 ).
Får hoppas på att man får några fler bilder klara till den 20:de, de är då sista ansökningen är Dx Måste skriva lite också tydligen, men det går nog fort... får hoppas på allt förutom total katastrof med det -.-


Chibi Taiyou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0